Visa gada laikā iemācījies sekojošas lietas:
Stabilāk stāvēt uz kājām - staigāt, ātri skriet, kāpt pa trepēm augšā un lejā neturoties, iet atmuguriski, lēkāt, lēkājot griezties uz riņķi, lekt ar bumbu starp kājām, lekt no neliela augstuma, staigāt uz pirkstgaliem.
Nesēžot ratos, var nostaigāt ilgāku laiku un vairākus km no vietas (līdz pat 4h un 3-3,5km).
Rāpties, balstoties uz roku muskuļiem - uzlīst divstāvu gultiņas otrajā stāvā (lai arī tai nav trepju), pārrāpties pāri mūsu gultas kājgalim (par uzrāpšanos uz krēsla, galda nerunājot) utml.
Darbošanās ar pirkstiem - ieslēgt/izslēgt, nospiest, pagriezt dažādus kloķus un pogas, skrūvēt vāciņus, rokturus utml.; darbošanās ar sīkiem, tieviem priekšmetiem, bāžot tos mazos caurumiņos. Prot lasīt (noplūkt) ogas.
Prot padzerties no krūzītes un ēst ar karotīti (vislabāk - šķidrāku, viendabīgu masu, ko vieglāk iesmelt). Ar lāpstiņu grābj smiltis un ber trauciņos.
Bumbu ne vien spārdīt un mest, bet no tuva attāluma noķert ar rokām!
Dažas ģērbšanās prasmes - attaisīt un aiztaisīt kņopes, novilkt jaciņu, daļēji/reizēm arī bikses, attaisīt/aiztaisīt rāvējslēdzēju (neskaitot pašu apakšu), uzlikt galvā cepuri, attaisīt aukliņas (piem., kapucim), attaisīt lipekļus apaviem, reizēm izdodas apavus arī novilkt; gumijniekus gan uzvilkt, gan novilkt.
Klucīšus vienu uz otra var salikt līdz 7 klucīšu augstā tornī. Darbošanās ar lego klučiem, veidojot ne vien torņus, bet arī sarežģītākas figūras. Klucīšu izkārtošana ne vien vertikāli, bet arī horizontāli. Prot salikt piramīdu ar 5 riņķīšiem pareizā secībā (no lielākā uz mazāko).
Tuvojoties 2 gadiem, sāk atkārtot visus priekšā teiktos vārdus, tiesa, diezgan neprecīzi. Precīzāki izdodas vienkārši 2-zilbju vārdi (puķe, bite utml.), sarežģītākie tiek reducēti uz 1-2 zilbēm. Lietoto vārdu kopa ievērojami paplašinās, ka mamma visus vairs nevar ne atcerēties, ne saprast. Līdz ar sākšanu atkārtot, vairs nemēģina likt vārdus kopā. Agrāk teica "jibi bā" (gribu banānu), tagad tādā pat situācijā saka vairs tikai "bā".
Pazīst dažus burtus (H, I, P, varbūt vēl kādu).
Prot parādīt un savā valodā nosaukt ķermeņa daļas (acs, deguns, auss, mute, galva, kakls, vēders, roka, kāja).
Saprot un lieto jēdzienu "divi".
Atšķir krāsas (bet nenosauc); var dažādus, bet vienas krāsas priekšmetus salikt kopā.
Saprot, kam vajadzīgs podiņš, prot to lietot, bet apzināti mazpamazām prasās tikai uz lielajām darīšanām.